Voor rust, overzicht en betere resultaten.
Vacatures

Openstaande vacatures:

Wil jij onze klanten begeleiden naar het succesvol gebruiken van onze softwareproducten? Hou jij ervan om een goede relatie op te bouwen met onze klanten? Lees dan verder!

ZorgSom & Partners is een groeiende IT organisatie binnen de mondzorg met vier softwarepakketten; ZorgSom, vanBernard, Meten is Weten en MondPlan. Elk van deze producten wordt geserviced vanuit ons kantoor in Leiden.

Wat ga je doen als customer success manager?

Je analyseert de huidige situatie van de klant en bespreekt wat zij kunnen gaan bereiken met het gebruik van de software. Je bepaalt gezamenlijk het plan van aanpak hoe je dit met onze software gaat realiseren.

Je brengt de behoeftes van klanten in kaart en deelt die binnen de organisatie zodat de juiste vervolgstappen kunnen worden gezet. Tijdens en na het implementatieproces monitor je de gebruikersstatistieken van de klant en neemt actie wanneer dit nodig is. Je werkt met het team aan doelen op het gebied van gebruikersstatistieken, klanttevredenheid en het verhogen van het aantal producten dat de klant afneemt.

Waar kom je terecht?

Je komt te werken in een stabiele en dynamische organisatie waar plezier voorop staat. Je werkt samen met externe partners, sales, support collega’s en developers. Dit doe je voornamelijk vanuit ons kantoor in Leiden.

Wat bieden wij jou?

  • Werken bij een groeiend en stabiel bedrijf.
  • Een open en informele cultuur met veel vrijheid.
  • Ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling.
  • Een marktconform salaris.
  • Vriendelijke en slimme collega’s die altijd bereid zijn te helpen.

Wat vragen wij?

  • MBO-opleiding met werkervaring of startende HBO-er.
  • Je bent communicatief en klantgericht.
  • Je werkt gestructureerd
  • Je hebt groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je wordt enthousiast van het écht verder helpen en inspireren van klanten.
  • Je hebt interesse in servicemanagement en affiniteit met IT.
  •  Je wilt jezelf blijven ontwikkelen.

Solliciteren?

Mail naar info@olomeus.nl

ZorgSom&Partners levert ondersteunende software producten die speciaal gemaakt zijn voor de
mondzorg. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en klantgerichte medewerker voor de helpdesk om
ons groeiende bedrijf. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een
belangrijke rol bij het realiseren van hun tevredenheid. ZorgSom&Partners is gevestigd in Leiden.


Je taken:

  1. Beantwoorden van telefonische vragen en het bieden van snelle en effectieve oplossingen.
  2. Inplannen van afspraken met klanten en het coördineren van de agenda’s van onze
    specialisten.
  3. De klanten actief ondersteunen bij het gebruik van onze systemen en het optimaliseren van
    hun ervaring met onze producten.
  4. Overdragen van complexe of technische vragen naar collega’s.
  5. Vastleggen van klant in de CRM-database.
  6. Samenwerken met collega’s om continue verbetering van onze dienstverlening te realiseren.


De functie-eisen:

  • Minimaal MBO denk- of door ervaring aantoonbaar werkniveau.
  • Ervaring in een klantenservice of helpdeskfunctie is een pré.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Klantgerichte en dienstverlenende houding.
  • Probleemoplossend vermogen en snel kunnen schakelen tussen verschillende taken.
  • Ervaring met IT en CRM-systemen is een pré.
  • Kennis van de mondzorg is een pré.

 

Wij bieden:

  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een innovatief en snelgroeiend bedrijf in de
    zorgsector.
  • Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring en opleiding.
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling en opleidingsmogelijkheden.
  • Een informele werksfeer en waar persoonlijke en professionele groei wordt gestimuleerd.

 

Ben jij de medewerker helpdesk die wij zoeken? Solliciteer dan direct door je CV en motivatiebrief te
sturen naar info@olomeus.nl

Wij kijken ernaar uit om je te verwelkomen in ons team!

ZorgSom&Partners levert ondersteunende software producten die speciaal gemaakt zijn voor de
mondzorg. Wij zijn wij op zoek een gedreven en enthousiaste Commerciële Binnendienst
Medewerker voor ons groeiende bedrijf. In deze functie ligt de focus op het bevorderen van de
wisselwerking van onze producten bij bestaande klanten, het onderhouden van klantrelaties en
marketingactiviteiten.


Functieomschrijving:
De Commerciële Binnendienst Medewerker is verantwoordelijk voor het initiëren en stimuleren van
kruisbestuiving bij onze bestaande klanten. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor nieuwe
aanvragen en coördineer je de vervolgaanpak. Je onderhoudt contact met onze klanten en
communiceert intern over mogelijke verbeteringen in onze dienstverlening.

 

Je taken:

  1. Actief benaderen van bestaande klanten om kruisbestuiving te stimuleren en hen te
    informeren over ons hele productenpakket.
  2. Onderhouden en versterken van relaties met klanten en proactief inspelen op hun behoeften
    en feedback.
  3. Intern communiceren over klantwensen en suggesties voor verbetering van onze
    dienstverlening.
  4. Ondersteunen bij salesactiviteiten: het identificeren van nieuwe leads en het uitbreiden van
    bestaande relaties.
  5. Input leveren bij de ontwikkeling van marketingcampagnes.
  6. Rapporteren over resultaten en het delen van feedback om continue verbetering te
    waarborgen.

Functie-eisen:

  • Ervaring in een commerciële of accountmanagement functie op HBO-niveau, bij voorkeur in
    een B2B-omgeving.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Sterke beheersing van de Nederlandse taal.
  • Proactieve houding en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Klantgericht, met een focus op het onderhouden en uitbouwen van duurzame relaties.
  • Ervaring met CRM-systemen en kennis van de mondzorgsector is een pré.

 

Wij bieden:

  • Een uitdagende functie binnen een dynamisch en innovatief bedrijf in de mondzorg.
  • Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring en opleiding.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een bonusregeling
  • Een informele werksfeer met veel ruimte voor persoonlijke en professionele groei.

 


Ben jij de Commerciële Binnendienst medewerker die wij zoeken? Solliciteer dan direct door je CV
en motivatiebrief te sturen naar info@olomeus.nl

Wij kijken ernaar uit om je te verwelkomen in ons
team.